Apmokėjimas

Atsiskaityti galima šiais būdais:

  • Bankiniu pavedimu. Apmokėkite padarydami pavedimą į mūsų banko sąskaitą. Prašome įrašyti Jūsų užsakymo numerį kaip mokėjimo paskirtį.
  • Apmokėti per el. bankininkystę. Apmokant per elektroninę bankininkystę Jūs pasirinksite savo banką ir iškart būsite nukreipti į mokėjimo langą.
  • Apmokėjimas grynais arba kortele kurjeriui pristačius prekes. Už prekes atsiskaitysite kurjeriui pristačius prekes. Atsiskaitant grynais pasistenkite turėti tikslią sumą.

Prekių pristatymas

  • Prekės pristatomos Jūsų nurodytu adresu arba į pasirinktą Venipak atsiėmimo punktą (prekes į Venipak atsiėmimo punktą pristatome tik jei užsakymo svoris neviršija 10 kg).
  • Pristatymo kaina visoje Lietuvoje 3.00 € (pristatymas Neringos savivaldybėje kainuoja 25 €)
  • Perkant prekių už 50.00 € ir daugiau taikomas nemokamas prekių pristatymas.
  • Prekes pristatys kurjeris per 2 darbo dienas nuo užsakymo ir apmokėjimo gavimo.
  • Užsakymas laikomas gautu konkrečią dieną, jei jis padarytas ir apmokėjimas gautas iki tos dienos 11.00 val. Tuo atveju jei pasirenkamas atsiskaitymo būdas apmokėti už prekes kurjeriui jas pristačius, užsakymas laikomas gautu nuo jo padarymo.
  • Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta yra nepažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista ). Taip pat privalo patikrinti ar siunta nėra pažeistą iš vidaus, ar atvyko visos užsakytos prekės.
  • Tuo atveju, jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – siuntos nepriimti.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeistoje pakuotėje ir atitinka prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

Prekių grąžinimas

  • Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.bubunamai.lt el. parduotuvės administraciją.
  • Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu +370 685 86167 arba el. paštu [email protected] .
  • Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis kokybės įvertinimui.
  • Jei prekė nenokybiška pašalinsime trūkumus, pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus. 
  • Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu [email protected] pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
  • Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, grąžinimo priežastį, bei banko sąskaitą į kurią grąžinti pinigus.
  • Jei prekė netinkamos kokybės pinigai grąžinami per 7 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo gavimo ir prekės parsisiuntimo.
  • Kokybiškos prekės gali būti keičiamos per 14 dienų nuo jų įsigijmo tik tuo atveju jeigu prekės nebuvo naudojamos, yra nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradusios prekinės išvaizdos ir Pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to Pardavėjo.
  • Nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas nustatytas Mažmeninės prekybos taisyklėse.